Manon and joyce
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Manon and joyce

Only for me and her.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Flint Anderson must die.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 7:45 am

Grijnzend keek ik haar na. Niet te lang, meisjes keken namelijk altijd om om te kijken of je hun nakeek. Ik liep naar Steven, de jongen die eerder mijn naam geroepen had. 'Steeeeeeeeefffffff' ik lachte en plofte bij hem en zijn vriendin neer. 'Waar was je?' het was Alice die het vroeg in plaats van Steven. 'Onintressant meisje' ik lachte en wiebelde met mijn wenkbrauwen. Nee het was geen meisje, maar dat was wat ze van me verwachtte en ik had geen zin om de echte waarheid te vertellen. 'Over meisjes gesproken Alice, jij weet het nummer vast wel van de nieuwe Jennifer?' ik was zo eigenwijs om haar Jennifer te blijven noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 7:52 am

Uiteindelijk was ik weer in school en daar trof ik Sasja aan. Ze had een één of ander raar ding in haar hand en ik vroeg me meteen af wat ze van plan was. Voor ik iets kon zeggen, trok ze me mee de wc's in. "Dit, is de tietcam!" Met een verbaasde uitdrukking keek ik haar aan. "Hoe ehh... bedoel je?" Sasja begon aanstekelijk te lachen. Dit beloofde niet veel goeds. "Kom hier, dan maak ik hem vast aan je BH. Dan kan ik zien wat Fint bij je uitspookt én dan hoef je me niet steeds te vertellen wat er gebeurd." Ze maakte zonder dat ik ho kon zeggen, hem vast aan mijn bh. Hij was niet zichtbaar, dat was natuurlijk belangrijk. Sasja haalde uit haar rugzak een kleine tv en ja hoor, daar zag je alles wat mijn 'tietcamera' nu in het vissier had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 7:58 am

Anderhalf uur te laat kwam ik aan op het feest, het was letterlijk vollop bezig. Veel te veel mensen waren dronken, iets wat me niet bepaalt aantrok. Iemand duwde een bier in zijn hand maar die zette ik netjes ergens anders neer. Een avond zonder alcohol was af en toe ook gezond, daarom ging ik naar de bar voor een cola. Daar zag ik het meisje, jennifer, die natuurlijk omringt was door verschillende jongens die hun kans aan het zoeken waren. Ik liep naar buiten terwijl ik mijn mobiel pakte. ''Heb je wel tijd voor me naast al die andere gozers?'' ik smste het maar, was stukken makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:04 am

Het leek wel alsof ik honing aan mijn reet had, zo veel jongens stonden er om me heen. Het maakte me lichtelijk duizelig, al die aandacht. Uit mijn handtas pakte ik mijn telefoon, het smsje van Fint viel meteen op. Er zat er nog één tussen van Chase of ik zin had in een avondje in bed, maar die negeerde ik maar. De afgelopen dagen had ik veel gesmst met Fint, meer was er niet geweest. Ik tikte zo snel als ik kon terug: Misschien wel, misschien niet.. Als je moeite doet dan heb ik zeker tijd voor je. Ik drukte op verzenden en keek toen rond of ik hem ergens zag. De tietcam stond nog steeds te branden en als het goed is zat Sasja ergens op de wc alles te volgen. Ik voelde me een spion, vooral met die cam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:08 am

Ik las haar smsje en dacht even na over wat ik terug ging sturen. ''Ik heb moeite gedaan, je nummer was moeilijker te vinden dan ik gedacht had. Ben buiten, geen zin in dat gekwijl binnen'' ik drukte op verzenden en stopte mijn mobiel weer in mijn broekzak. Chase had een van de mooiste tuinen die ik gezien had, zo eentje waar je helemaal in kon verdwalen, met weggetjes en veel bomen en struiken. Later wou ik dat ook, een mooie tuin, eentje waar je het gevoel had alsof je heel ergens anders was. Even weg van alle mensen (bij mij meiden).
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:12 am

Zijn sms zei genoeg, ik moest en zou naar buiten gaan. Sasja had me de hele avond al ingeprent dat ik nu me gang mocht gaan, hem mocht verleiden en dat ging ik dus ook doen. Ookal was ik daar helemaal niet goed in, in dat verleiden. Heupwiegend verliet ik het huis en liep de tuin in. Hier en daar stonden wat stellen en daar, helemaal achterin op een tuinschommel, zat Fint. Zonder nog te twijfelen liep ik op hem af. "Fint." Een kleine glimlach speelde op mijn lippen. Zitten deed ik nog niet, ik bleef gewoon staan zoals ik nu stond; voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:19 am

Ik zag haar naar me toe lopen en glimlachte slechts. Ze groette me en ging stil voor me staan. 'Hee' ik stond op van de schommel en gaf haar een kus op haar lippen i.p.v op haar wang. Vervolgens lachte ik en plofte ik neer in mijn schommel. Ze leek me een chill meisje, eentje die zich niet aan me ging opdringen. Niet dat ik daarom een relatie met haar ging beginnen, ik was gewoon facked up daar in. Ik wende mijn blik even af van haar naar de sigaret die ik eerder daar had neergegooit en had uitgetrapt. Natuurlijk had ik altijd een paar mintjes of kauwgometjes bij. Anders was dat gewoon echt vies, een zoen die naar tabak smaaktte. Ik keek op om haar reactie te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:25 am

Hij was behoorlijk een lady's man, vooral de zoen op me mond was genoeg om te weten wat hij precies voor type was. Helaas wist ik dit al, door Sasja en de rest van de meiden. Ik ging naast me zitten en sloeg mijn benen over elkaar. "Wat doet een jongen zoals jij hier helemaal alleen?" Uitdagend, zo keek ik hem aan. Ik draaide mijn lichaam 90 graden om zodat de tietcam precies op hem was gericht. Hij had prachtige ogen, viel me nu pas op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:29 am

Ik keek haar aan en trok mijn mondhoeken lichtjes om. Ze vond het dus niet erg, dat ik haar een kus gaf. Nou dat kwam mooi uit. Ik krapte op mijn hoofd en haalde mijn schouders op. 'Als je zelf niet drinkt dan is het niet zo leuk om bij dronken mensen te zijn' ik mocht de komende 2 weken niks drinken. Dat zou een slechte reactie kunnen geven op mijn afgelopen operatie, niet dat dat iemand aanging. 'En natuurlijk dat ik je niet wou delen met al die andere perv jongens' ik lachte en keek even op naar de maan. Bijna volle maan, alweer een clicé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:36 am

Mijn ogen bleven strak op zijn gezicht gericht. "Dus als ik het goed begrijp, haat je delen?" Het moest lijken alsof ik me in hem interesseerde, wat erg gemakkelijk ging. Verschillende ogen waren op ons gericht, alsof we een belangrijk stuk aan het spelen waren. Mijn hand legde ik op zijn knie neer, gewoon als hou vast. Volgens Sasja genoot hij namelijk van elke aanraking die je hem gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:40 am

Ik fronste even nadenkend bij haar vraag. 'Of ik delen haat?' herhaalde ik voor mezelf. 'Eigenlijk niet, je kunt iemand niet clamen, iemand is niet je bezit dus delen moet altijd' speculeerde ik wat. 'Het is gewoon iritant als jongens denken te scoren omdat ze een meisje een compliment geven, ze realiseren zich niet dat het stukken dieper zit.' Ik grijnsde even en wende mijn blik af. De meeste zouden me een idioot vinden als ik al mijn theorieén en manieren vertelde over hoe je een meisje voor je kon winnen. Het waren dingen als je geur, eerste indruk, eerste kus, wat andere over je zeiden, wat haar vriendinnen van je vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:45 am

"Er zijn vrouwen die een compliment zien als een feit dat een man je wel ziet zitten, dus wat dat betreft zit je er een beetje naast Fint." Ik zelf dacht daar volkomen anders over, een man moest zijn best doen om jou voor je te winnen, maar dat was ik. Er waren duizenden vrouwen die er anders over denken, die vonden één kus al genoeg. Ik haalde mijn hand van zijn knie en legde hem naast me neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 8:49 am

Ik keek op naar haar en glimlachte even. 'Je vind dat ja en dat zal ik zeker niet ontkennen. Voor een lange relatie is dat waarschijnlijk de slimste manier. Maar iemand aantrekkelijk vinden zit hem niet daar in, nee dat zit stukken anders in elkaar. Voor een relatie moet je iemand meer dan aantrekkelijk vinden, maar minder dan een relatie is aantrekkelijk vinden genoeg' Ik deed mijn muts even af en schudde mijn lange haren met een beetje een krul er in door elkaar. Nadat ik dat gedaan had zette ik mijn muts weer op. 'Als je een relatie zoekt hoef je hier niet te zoeken, ik heb liever plezier en zie wel hoe lang het duurd' ik gaf haar de keus, dat vond ik tegenover haar wel zo eerlijk. Ze was een type meisje die tegen me in ging, die haar eigen mening gaf in plaats van zomaar ja of nee knikken om me ''gelukkig'' te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:10 am

"Heb ik gezegd dat ik opzoek ben naar een relatie? Nee, dus die opmerking was nergens voor nodig." deze opmerking was misschien iets té hard, maar het was wel zo. En hij mocht niet merken dat het plan juist was dat hij verliefd werd op mij. "Ik denk dat ik naar binnen ga, ga je mee?" Mijn hand gleed kort door mijn haar. Ik snapte het niet helemaal meer, mezelf dan. Moest ik hem nou verleiden of... moest hij toe happen? Ik moest sowieso zo Sasja spreken, die bracht me vast wat feiten bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:14 am

'Ik wou gewoon weten of we op het zelfde level zaten' met dat gezegt te hebben leunde ik met mijn schommel iets naar die van haar toe. 'Vergeet het maar' fluisterde ik grijnzend, 'naar binnen gaan kan wel wachten.' Met een grijns duwde ik mijn lippen opnieuw op die van haar. De vingertoppen van mijn rechterhand legde ik op haar kaaklijn terwijl ik met mijn linkerhand de rand van de schommel vast hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:16 am

Dit kwam uit een totaal onverwachte hoek. Maar toch ging ik op de zoen in, alleen maar omdat dit het doel van de avond was geweest. Met mijn handen duwde ik hem van me af en klom op zijn schoot. Ik hield zijn shirt vast en kustte hem opnieuw. Alles was te volgen met de tietcam, daar was ik zeker van. En ik wist ook zeker dat Sasja blij was dat de eerste zet was gezet. Het enige wat ontbrak was passie, liefde. Dit was mijn eerste zoen, bezielde me net pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:20 am

Ik ging op in dit, in de zoen met haar. Ik wou niet aan andere dingen denken, al vlogen die wel even door mijn hoofd. Mijn handen legde ik simpeltjes op haar heupen. Voorzichtig beet ik op haar onderlip, vragend om verder te gaan. Ik dwong meisjes niet, zo was ik niet, sex en alles daar om heen was een beslissing die je ongedwongen moest maken. Een afwijzing was niet leuk maar het kwam soms voor, that's life.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:29 am

Mijn mond ging open, het spel zette voort in onze mond. Mijn gedachten gingen door, over hoe het veder moest, hoe het zou aflopen. Maar ik wist dat ik van minuut tot minuut moest leren leven, vooral als ik zoende met Fint, of wat dan ook. Mijn handen lieten zijn shirt los en ik liet ze rusten op zijn borstkas. De ogen prikte in me rug, maar het maakte niet uit. Ik mocht mijn aandacht niet verliezen, niet bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:35 am

Na een tijd stopte ik, niet omdat ik het wou maar omdat ik dat gepast vond. Ik wende mijn blik even van haar af en keek kort over haar schouder, met die beweging drukte ik mijn lippen zacht op haar schouder. Het voelde net alsof we een attracktie waren. Ik keek op naar haar en lachte, 'Dus Jenny.' Dit was de eerste keer dat ik haar Jenny noemde, waarom wist ik niet. Normaal hoefde ik niet aardig gevonden te worden door iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:43 am

Nu ik eindelijk écht in de zoen zat, stopte hij. Het was het voor het eerst dat hij me Jenny noemde, dat beviel me wel. Mijn lippen drukte ik zachtjes op zijn oor. "Je smst maar.." Ik mocht niet te hebberig zijn, daar had Sasja me voor gewaarschuwd, dan had hij geen zin meer in je. Ik klom van hem af, trok mijn jurkje naar beneden en liep naar binnen toe. Vele ogen waren op me gericht, maar het maakte niet uit. Missie nummer één was geslaagd; Fint had me gezoend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:51 am

Ik mocht dan de zoen geïndigd hebben, ik wou haar niet weg. Vandaar dat ik haar nakeek tot het moment dat ze uit mijn zicht was. Ik pakte een nieuwe sigaret en stak hem op. Waarom wou ik altijd het tegenover gestelde? Ging een meisje bij me weg, dan wou ik haar. Wou een meisje me, dan wou ik haar niet. Ik stond op, verschillende blikken werden me toegeworpen. De meeste waren van jongens die jaloers waren of van jongens die vonden dat ik het goed voor elkaar had. Ik haalde mijn schouders op en verliet het huis aan de voorkant. Waar Jenny heen was wist ik niet, er was altijd een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 10:00 am

Natuurlijk was ik te laat, het feest van Chase was vreselijk laat geworden. Ik stond in de kleedkamer, in me eentje. Treuzelend trok ik mijn jurkje over me hoofd uit. Fint had de hele avond in me hoofd gezeten, ookal mocht het niet. Ik zoende hem alleen maar omdat de meiden hem wouden terug pakken, niet omdat ik hem leuk vond. Maar Sasja had me gewaarschuwd; val niet op hem. Nou dat ging anders behoorlijk moeilijk. Ik trok mijn voetbalbroekje aan en stond daar dus in me bh en broekje. Waar was mijn gymshirt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 10:06 am

Met mijn basketbal broek en een normaal shirt rende ik door de zaal heen. Ik was altijd een fanatieke sporter, naast biologie mijn beste vak. Desondanks dat ik rookte, wat ik zelf aardig een prestatie vond. Ik paasde naar Chase en ging klaar staan om te scoren, hij paasde niet terug naar mijn verbazing. Ik fronste en bleef staan, even het spel negerend. 'Jenny' momepelde ik als oorzaak. Hij vond jennifer leuk en was daarom boos op mij omdat ik met haar gezoend had. Hoe kinderlijk konden we het spelen? Hij kende Jennifer amper - niet dat ik haar wel kende - je kon iemand niet leuk vinden omdat die persoon knap was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 10:11 am

Ik trok mijn grijze tanktop over mijn hoofd en trok de tietcam van me bh af. Sasja vond het vast niet erg als ik hem bij gym weg stopte. Mijn blonde lokken bond ik in een hoge staart zodat ze niet in de weg zaten. Het was zo raar dat ik nu lang haar had en eerst kort haar had. Het kostte dan ook veel moeite om het te onderhouden, maar ik had het er voor over. Ik trok mijn grijze gympen aan en liep vervolgens de gymzaal in. Meteen waren verschillende ogen op me gericht. Ze wisten vast en zeker allemaal van de zoen met Fint, dat kon niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 19, 2011 10:15 am

Ik merkte hoe iedereen richting de meisjeskleedkamer draaide, zelf keek ik ook die richting in. Bij het zien van jennifer glimlachte ik. Ik liep naar haar toe terwijl ik mijn haar lichtjes fatsoeneerde, zonder muts zag het er niet uit. 'De volgende keer dat ik je zoen, die ik het op een minder zichtbare plek' ik keek haar aan en grijnsde vervolgens. De schommels waren zichtbaarder geweest dan ik me gerealiseerd had. Té zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Flint Anderson must die. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flint Anderson must die.   Flint Anderson must die. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flint Anderson must die.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Manon and joyce :: everything :: Just story's-
Ga naar: