Manon and joyce
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Manon and joyce

Only for me and her.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Who is it gonna be?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Who is it gonna be?  Empty
BerichtOnderwerp: Who is it gonna be?    Who is it gonna be?  Icon_minitimezo maa 13, 2011 12:01 pm

2 talenten, 1 studiefinanciering. De beste danschool in heel New York geeft maar een beperkt aantal studiefinancieringen uit per jaar, een om precies te zijn. Vanaf de eerste schooldag is het al meteen duidelijk dat 2 mensen er om strijden, al weten zij dat zelf dan nog niet.

Edward Dillen Fransisco Newborn.
Edward is een gepassioneerde danser die voor zijn kleding stijl veel te straatelijk dans. Hij kleed zich namelijk als een jongen uit de beste straten van New york, wat hij ook is. Hij is een zachte jongen die een beetje een het uiterlijk heeft van iemand die door iedereen aanbeden word. Hij kent weinig problemen in zijn leven, behalve zijn vader. Hij en zijn vader liggen elkaar niet, voornamelijk omdat zijn vader nogal mannelijk is en daarom weigert om ook maar iets van Edward's dansen te accepteren. Toch probeerd Edward zich daardoor niet te laten beïnvloeden en met een glimlach door te gaan. Hij weet namelijk hoe goed hij het heeft en vind dat dan ook niet als van zelf sprekend. Edward danst al vanaf jongen leeftijd verschillende danstijlen, meestal een mengeling tussen Jazz, hiphop en lyrical. Hij schaamd zich niet voor zijn dansen en verbergt het ook niet achter hem. Hij houd van winkelen, hoe gay dat ook klinkt. Edward is niet Gay, al denken sommige jongens dat wel. Vele meisjes proberen het bij Edward maar hij slaat grootdeels van de meisjes netjes af, hij is niet zo een jongen die echt de behoefte heeft om te scoren en de tijd heeft hij al helemaal niet. Hij is enigs kind en woont op de danschool zelf, in de mooiste kamer die ze verhuuren. Zijn moeder zorgt voor het geld waarvan hij kan leven maar kan niet het geld voor zijn studie losritselen bij zijn vader. Dansen is zijn passie en hij vecht dan ook voor de Studiefinanciering.


Who is it gonna be?  52zaqg
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Who is it gonna be?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it gonna be?    Who is it gonna be?  Icon_minitimezo maa 13, 2011 12:21 pm

Nesrine Quqi, een jonge getalenteerde vrouw met maar een passie; dansen. Wanneer je dan ook voor het eerst een blik over haar laat glijden, is het te zien. Nesrine is dan wel op gegroeit op straat, haar school heeft ze met gemak af gemaakt. Ze is dan ook wel een slim meisje, alleen laat ze dit niet snel zien. Haar kledingstijl is dan ook erg rommelig en streetdance-achtig. Ze draagt veel wijde vesten, maar dan wel strakke tanktops. Om geld te verdienen heeft ze een bijbaan bij de Mac donalds. Ze heeft een sneaker verslaving, en heeft dan ook echt meer sneakers dan kleding. Nesrine heeft nooit een echte klik gehad met haar ouders, behalve met haar oudere broer Steve. Ook hij volgt een opleiding op de zelfde school als Nesrine. Waar Nesrine helaas wel om bekend staat, is haar gedrag. Ze is een best wel eigenwijs iemand die snel kwaad kan woorden. Maar dansen kan ze als de beste, en daar gaat het om.

Who is it gonna be?  Site10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Who is it gonna be?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it gonna be?    Who is it gonna be?  Icon_minitimezo maa 13, 2011 12:28 pm

Met mijn handen in de zakken van mijn lange jas liep ik over het plein heen, richting de deuren van mijn nieuwe school. Ik was hier al meerdere keren geweest, onderandere voor mijn kamer en vrienden. Veel mensen die ik kende zaten op deze school, wat het stukken minder ongemakkelijk maakte. Mijn tassen waren al in mijn appartementje gezet. Als ongeveer de enige van de hele school liep ik niet in mijn danskleding rond. Ik danste niet op straat of deed niet aan wedstrijden. Ik vond het leuk om het te zien en keek er dan ook vaak naar maar het was niks voor mij. Ik hield de deur open voor een meisje dat achter me liep en ging na haar naar binnen. Ik knikte naar de vrouw achter de balie en liep richting de danszalen. Ik was benieuwd hoe druk het was op zo een eerste schooldag. Zelf begonnen mijn lessen pas over 40 minuten, wat betekende dat ik zo naar mijn kamer moest om me om te kleeden en daarna op te warmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Who is it gonna be?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it gonna be?    Who is it gonna be?  Icon_minitimezo maa 27, 2011 5:42 am

Vandaag was ik extra vroeg naar school gekomen, puur om te oefenen. Het was dan ook dat het s'ochtends nooit druk was omdat de meeste lessen laat begonnen. De muziek van Chris Brown, yeah 3x kwam uit de speakers die de gehele zaal vulde met muziek. Mijn benen bewogen van zelf, net als mijn armen en de rest van mijn lichaam. Ik had mijn best al op de grond gegooid en het enige wat ik nu nog droeg was een kort broekje met een tanktop en mijn exclusieve nikes. Mijn haar had ik simpel samengebonden in een staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Who is it gonna be?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it gonna be?    Who is it gonna be?  Icon_minitimezo maa 27, 2011 5:55 am

Bij een van de zalen bleef ik staan. Een meisje met lang blond haar, een tanktop en een kort broekje stond in de zaal. Even liet ik mijn ogen op haar liggen voordat ik vertrok. Ik vroeg me af wat het verhaal van haar was, ze zag er namelijk niet uit als een typische danser voor deze school. Nadat ik 3 trappen had opgelopen liep ik naar mijn kamer en kleede ik me daar om. Gewoon een simpele trainingsbroek en een shirt met een aardig diepe v-hals. Ik was echt een v-hals type. Met een tas met wat verschillende spullen daar in liep ik weer terug naar beneden, de danszaal waar ik mijn eerste les zou hebben. Tot mijn spijt was het klassiek, niet dat ik daar slecht in was maar ik had gehoopt wat dansen te kunnen leren die ik nog niet kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Who is it gonna be?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is it gonna be?    Who is it gonna be?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who is it gonna be?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Manon and joyce :: everything :: Just story's-
Ga naar: