Manon and joyce
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Manon and joyce

Only for me and her.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:33 am

Alex.
Terwijl we het strand op liepen ontdeed ik me van mijn kleding. Het was al zeker een paar dagen geleden sinds ik gezwommen had en voor mij was dat een hele lange tijd. Ik gooide mijn spullen ergens neer en rende - in een zwarte bikini - het water in. Sam liet ik voor nu achter me, hij wist hoe dol ik op zwemmen was. Nadat ik een tijdje in het water rondgezwommen had kwam ik het water uit. Een handdoek had ik nu niet bij de hand, die was ergens bij Sam. Zoekend keek ik rond terwijl ik met mijn hand door mijn natte haren ging. Ik voelde hoe de zon de natte druppels van mijn gebruinde huid opnam. Mijn ogen gleden over de vele mensen die er waren, verbaasd bleven ze even hangen. Skylar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:40 am

Skylar.
Lacherig om het verhaal van Dan stond ik op. Het werd tijd om het water in te duiken, aangezien ik het toch aardig warm kreeg. "Ga vederop staan, dan gaan we met de bal overgooien." Ik liep een stuk naar achter, maar zonder op te letten. Daardoor botste ik tegen een blond gedaante op. In plaats van dat ik viel, viel zij op de grond. Ik ving de bal nog net op tijd, anders had ze die in der gezicht gehad. Toen ik het meisje overeind wou helpen, zag ik pas dat het Alex was. "Sorry Alex, ik had je niet gezien." Dan kwam al snel aanrennen en sloeg ze arm om Alex heen. "Sorry, mij schuld." Gniffelend gooide ik de bal in de lucht en ving hem weer op. Dan toch, meiden verslinder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:48 am

Alex.
Voor ik het wist botste Skylar tegen me op en lag ik op de grond. Lachend stond ik op terwijl ik het zand van mijn lichaam afwreef. De arm van een vriend van hem deed me slechts grijnzen. Dat betekende in ieder geval dat zijn vriend me wel zag zitten. 'Vergeven' sprak ik tegen de jongen die zijn arm om me had heen geslagen. 'Dus dat is de reden dat je mijn mobiel zo snel terug gaf' grijnzend wende ik mijn blik van de jongen - Dan - af naar Skylar. Ik lachte even en schudde de arm van de jongen van me af terwijl ik de bal uit Skylar's handen pakte. 'Inderdaad niet zo goed in overgooien' grijnsde ik tegen de andere jongen - Dan. - Ik liet me niet weerhouden doordat Skylar mijn leraar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:55 am

Skylar.
Zonder enige aarzel trok ik de bal uit de handen van Alex. "Dan dit is Alex, Alex dit is Dan." Het ging Dan niks aan dan Alex een leerling van me was, want dan wou hij vast en zeker ook leraar worden. Ik deed een stap achteruit zodat ik meteen het water in kon duiken. Dat deed ik dan ook wel meteen, met de bal in mijn handen. Toen ik bovenkwam gooide ik meteen de bal op Dan af die hem ving. Ik ging rechtop staan en flipte mijn haar naar achter. De waterdrubbels op mijn buik stierven langzaam weg door de warmte van de zon. Mijn ogen gleden dit keer niet over Dan, maar Alex. Ze had een prachtig lichaam, viel me weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:59 am

Alex.
Ik keek even naar Skylar die het water in sprong en grijnsde. Het viel me op dat ik niet als leerling werd voorgesteld. Toen Skylar vervolgens het water uit kwam staarde ik even, anders kon niet. Hij was met kleding knap ja, maar zonder. Wauw. Aangezien ik nog steeds verplicht was om les van hem te krijgen besloot ik maar op te kijken naar Dan. Hij mocht er zeker ook zijn maar was toch minder dan Skylar. 'Ik ben hier met een vriend van me' in Dan's ogen was te zien dat hij het jammer vond. 'Ik zie jullie nog wel' even keek ik om naar Skylar voordat ik verder liep met het zoeken van Sam. Skylar zag ik zeker nog, om precies te zijn zat ik vanaf morgen een week aan hem vast. Wat ik niet erg vond, nu ik gezien had wat er onder zijn kleding verborgen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 8:06 am

Skylar.
Om precies te zijn was het half zeven s'ochtends en zat ik met een ongelooflijke kater op de boot naar Engeland. Het was dat ik dit niet kon af zeggen anders lag ik nu nog heerlijk in mijn warme bed. Mijn outfit bestond uit een overside trui met mickey mouse erop, een zwart vest met knopen erover heen, broek, zwarte vans en me zwarte cap. Mijn zonnebril ontbrak vandaag niet aangezien ik een kater van hier tot jawelste had. Het kwam alleen maar doordat ik gister na het strand nog was gaan stappen. Helaas zonder enige doel, er waren geen leuke meiden. Dat betekende dus dat ik in Engeland iemand moest vinden want ik stond al een week droog, veel te lang voor mij. Ik hing over de leuning van de boot en staarde naar de opkomende zon. Mm, ik hoopte dat deze week iets bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 8:13 am

Alex.
Veel te energiek stond ik aan de voorkant van de boot. De plek waar je in de open lucht kon zitten en waar je de wind door je haar voelde gaan. Bij mij gold hiervoor mijn natte haar. Ik was natuurlijk veel te vroeg gaan slapen en werd uiteindelijk om half 5 wakker. Toen besloot ik eerst maar een duik te nemen in zee, ijskoud maar heerlijk. School uniform was niet verplicht nu. Ik droeg een simpele legging met een groot shirt als soort van jurk, een ronde sjaal en mijn natte haren over mijn schouders. Ik had gewoon maar wat uit mijn kast geplukt, aangezien ik het niet zo heel belangrijk vond. In mijn tas zaten de echt leuke [Lees; sexy] outfits. Ik keek opzei en zag Skylar, ik ging niet naast hem staan door Marith, die naast mij stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 8:24 am

Skylar.
Mijn ogen dwaalde van de zon af naar Marith en Alex. Mijn zusje zat uitbundig te vertellen over de college die ze aangeboden had gekregen als muzikant. Ook mij had ze dit vertelt, maar ik reageerde er minder entiousaist op aangezien ik hier geen toekomst voor der inzag. Maar goed. Ik liet mijn ogen van Marith op Alex rusten. Gister had ik haar nog een tijdje in de gaten gehouden op het strand en al snel vroeg Dan ernaar. Ik had hem simpel weg uitgelegd dat het een leerling was, meer en minder niet want dat was het op dit moment ook niet. Lilly kwam naast me staan, een meisje dat al verscheidene keren een poging tot flirten met me had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 8:57 am

Alex.
Half luisterde ik naar Marith, half keek ik naar de zee. Het was zeker leuk voor haar dat ze dat aangeboden had gekregen maar of ze er later iets mee kon, dat wist ik niet. Ik gaf haar slechts een lange knuffel en vertelde haar dat ik het leuk vond voor haar. 'Ik ga even naar het achterdek' Ik wou rust. Het achterdek was praktisch het zelfde als het voordek, slechts rustiger en water dat onstuimiger was. Eenmaal op het achterdek ging ik zo dicht mogelijk bij het water staan, zo ver mogelijk als het op het achterdek maar kon. Half leunend over de reling, mijn armen breed, een gulzige glimlach op mijn lippen. Gelukkiger kon ik praktisch niet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 9:00 am

Skylar.
Na een lang verhaal van Lilly aan te horen over hoe ze haar eerste borst vergroting had gehad, liep ik in de richting van Alex die naar het achterdek ging. Ik dacht er niet bij na dat de rest van de leerlingen dit ook zag, want ik wou gewoon even, samen met haar zijn zoals gister. "Hé" Ik trok slechts me cap veder over me hoofd zodat hij niet wegwaaide door de wind die aardig hard waaide op zee. In mijn rug voelde ik slechts wat ogen branden, die zich vast en zeker af vroegen waarom zij wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 9:11 am

Alex.
Toen ik vanuit mijn ooghoek een gedaante zag ging ik weer recht staan en legde ik mijn handen op de rand. 'Hee' ik glimlachte breed en liet mijn blik opnieuw afdwalen naar het water. 'Interessante nacht gehad?' Ik legde de nadruk op nacht, omdat ik gokte dat zijn nacht alles behalve interessant was geweest. Als een jongen namelijk een interessante nacht had gehad dan was dat meestal te merken aan hun karakter. Tenminste, dat bij de jongens waarmee ik een interessante nacht had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 10:25 am

Skylar.
"Nah, kon beter." Glimlachend nam ik haar in me op. Ze zag er simpel maar toch fijn uit. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Marith aan kwam lopen en tussen ons beide in ging staan. "Dus, jullie kennen elkaar?" Ik hoorde meteen dat kleine beetje achterdochtigheid in haar stem, wat volkomen logisch was. "Ja, ik geef Alex les. Ze luistert nooit naar me." Gniffelend sloeg ik me ogen neer en keek naar de zon die aardig hoog aan de hemel stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 10:33 am

Alex.
Ik opende mijn mond om iets tegen hem te zeggen maar sloot hem weer bij het zien van Marith. 'Hij is een leraar op onze school' ik trok mijn wenkbrauwen op en gaf haar een blik. Ze wist dat ik jongens snel verslond maar haar broer? Een leraar? Wat dacht ze wel niet. 'En ik luister wél' ging ik grijnzend tegen hem in. Ik draaide mijn lichaam weer naar het water toe en leunde opnieuw met mijn handen om de leuning. Ik ging me niet door Marith laten vertellen met wie ik wel en niet kon praten. Ik bedoel, praten was toch geen probleem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 10:41 am

Skylar.
Marith keek ons even beide aan, met zo nadenkende blik. Ik hield mijn gezicht in plooi, alsof ik wou laten zien dat het niks was. Want dat was het ook niet, toch? Het was gewoon een beetje een vriendschap die we hadden opgebouwd, toch? Het was dat ik op dit moment nog aardig in me eigen woorden geloofde. "Jij luistert never nooit niet naar me, met je strafwerk en je telefoon." Ik fronsde mijn wenkbrauwen en deed moeite niet me lach te laten gaan. Er waren nog steeds wat ogen op ons gericht, alsof we een soap waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 10:48 am

Alex.
Ik ontspande mijn schouders en schudde heftig nee terwijl ik naar het water staarde. 'Ik heb het strafwerk gemaakt en het is niet mijn schuld dat ik een sms kreeg' lachend draaide ik mijn hoofd naar hem toe en keek ik even kort naar Marith. 'Dont worry' zei ik slechts tegen haar, waar ze dan ook zich zorgen over maakte. Ik was even opgelucht dat Marith niet in mijn Engels klas zat, Heel havo werd namelijk opgedeeld in hun Engels klassen met hun eigen Engels leraar waar ze dingen gingen doen. Ik hield niet van mensen die me niet mijn gang lieten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 11:07 am

Skylar.
Kennelijk geloofde Marith ons, want ze liep al gauw naar Lukas toe, een jongen die wat mij betreft te veel ego had. Ik draaide mijn hoofd om naar Alex. Het was best irritant dat ze mijn zusje zo goed kende, want het liefst had ik al actie ondernomen. En ja, het leerling gedoe telde opzich ook wel mee.. Ik trok mijn pet van me hoofd af en schudde mijn haar in model. Eigenlijk wist ik niks om te zeggen, maar dat was misschien maar beter ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 11:17 am

Alex.
Normaal gesproken maakte het me niet zo heel veel uit of mensen me aankeken of niet, maar nu, nu ergerde ik me er dood aan. 'Ga je mee naar binnen?' ik hield mijn hoofd schuin en keek afwachtend naar hem. Ik trok mijn vest dichter om me heen en keek nog even naar het water. Het was kouder dan ik me gerealiseerd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 11:25 am

Skylar.
"Natuurlijk." Zonder nog op haar te wachten liep ik naar de deur toe die naar de kleine kabine leidde waar je net aan met ze tweeën inpastte. Ik sloot de deur achterons, waarom wist ik eigenlijk ook niet. Mijn oren beluisterde of er meerdere mensen waren, wat niet het geval was. Ik leunde tegen de muur aan terwijl ik haar in me op nam. Moeite om me in te houden had ik zeker ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 11:30 am

Alex.
Ik volgde hem, binnen was het stukken warmer. Even kort liet ik mijn ogen rusten op de deur die hij gesloten had. De gedachte kwam nu pas voor het eerst in me op. Toen ik naar hem opkeek was hij een stuk dichterbij dan ik gedacht had. Lichtjes leunde ik naar hem toe. Nu pas snapte ik wat Marith gezien had, het gene dat ik toen zelf niet gezien had. Ik grijnsde even en pakte met mijn handen zijn vest vast. 'Misschien had Marith toch gelijk' fluisterde ik vlak voordat ik mijn lippen op die van hem drukte. Ik deed niet aan inhouden, dat was niks voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 11:35 am

Skylar.
Mijn armen sloeg ik om haar middel heen en trok haar dichter tegen me aan. Ik deed vanzelf mee, puur omdat dit het gene was wat ik al langer wou. Mijn mond opende zich vanzelf en mijn tong ging opzoek naar de hare. Op dit moment realiseerde ik me nog niet dat dit helemaal niet mocht. Ik liet mijn handen uiteindelijk toch maar rusten boven haar billen, haar prachtige billen. Damn, ik wou nu al meer maar iets in me zei dat ik dit beter kon stoppen, dat was beter toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 11:50 am

Alex.
Ik sloot mijn ogen en liet me meegaan hierin. Het mocht niet, dat wist ik ook wel, maar juist dat maakte het alleen maar sexyer. Ik verbrak de zoen op het moment dat mijn mobiel trilde. Dit keer had ik er wel aan gedacht om hem op stil te zetten, al had dat nu natuurlijk weinig zin. Met tegenzin viste ik mijn mobiel uit mijn broekzak en las ik het sms’je. Waar ben je? Sms’te Marith natuurlijk. Ik vloekte zacht en keek fronsend op naar hem. We hadden ons in een lastig pakket gewurmd. Ik ging het haar niet vertellen, dat wist ik nu al. Haar blik eerder vandaag had genoeg gezegd, ze wou ons nooit niet never bij elkaar zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 22, 2011 12:47 pm

Skylar.
Zij was de gene die de zoen verbrak. Ik keek mee naar het smsje wat verscheen op haar telefoon. Natuurlijk, dit was niet slim geweest. Marith had iets in de gaten, kon niet anders. "Ga maar, ik spreek je anders straks wel." Natuurlijk wou ik niet dat ze wegging, maar het kon niet anders. Zachtjes drukte ik mijn lippen op haar voorhoofd en vervolgens liep ik naar de eetzaal waar meerdere leraren zich bevonden. Hier was het slimmer om me tijd door te brengen, veel slimmer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 22, 2011 1:04 pm

Alex.
Ik voelde zijn lippen vluchtig op mijn voorhoofd en bleef slechts fronsend achter. Ik keek hem na, hij was veel te kalm. Gefrustreerd bleef ik achter, niet precies wetend hoe ik me moest gedragen. Ik haalde even diep adem en ontpande mijn schouders. Ik besloot weer opnieuw naar buiten te gaan alsof er niks gebeurd was. Tenslotte moest dit geheim blijven, wat het dan precies ook was. Al snel kwam ik Marith tegen, ik gedroeg me normaal. Klassiek en zelfverzekerd zoals altijd. Ze merkte niks, dat zag ik. Met een goede smoes kreeg ik voor kort Marith's mobiel te pakken, het nummer van Skylar in mijn hoofd te printen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 27, 2011 8:47 am

Skylar.
Na dat de boot was aangekomen, waren we met ze alle naar het kamp toe gelopen en hadden de huisjes verdeelt. Ik had het geluk en had een bungalow voor me alleen gekregen, aangezien deze over was. Op dit moment zat ik dan ook op mijn grote twee persoonsbed, voor me uit te staren. De hele reis had ik haar niet meer gezien en gemis drong zeker tot me door. Ik pakte mijn Iphone en begon te twitteren dat ik in dat verre 'england' was. Uiteindelijk liep ik naar de keuken toe om wat eten te maken. Ik had nog een uur voor me alleen en dan zouden we een bos spel gaan doen, boh.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 27, 2011 8:57 am

Alex.
Deels tot mijn spijt en deels tot mijn opluchting deelde ik geen kamer met Marith. Ze was een van mijn beste vrienden dat zeker maar met Skylar nu enzo zou het onmogelijk worden. Tot mijn verbazing was ik met Sam ingedeeld, had nooit geweten dat ze meisjes en jongens een hutje lieten delen. Nadat we beide onze koffers hadden uitgepakt gingen we naar buiten. Ookal had ik het nummer van Skylar, ik sms’te hem niet. Je moest jongens de tijd geven, zodat ze je konden missen en meer van je wouden. Dat was een van de grootste fouten van alle meisjes, meteen bellen/sms’en. Ik keek even op naar een van de huisjes toen iemand me vertelde welke van Skylar was, de rest van de leraren en huisjes werden ook behandeld maar die vond ik niet interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Manon and joyce :: everything :: Just story's-
Ga naar: