Manon and joyce
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Manon and joyce

Only for me and her.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Just eat my love, please.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimema mei 02, 2011 4:18 am

Dino Judas Dougie, beter bekend als Dino. Een zeventien jarige jongenman met een vreselijk fijn leven. Hij heeft een vriendin genaamd Anna , alles loopt goed op school, hij heeft genoeg vrienden en een top familie. Ja, Dino zo leven kan niet meer stuk. Hij heeft al een hele toekomst voor zich aangezien hij na de middelbare over gaat op een muziekschool, waar hij voor gevraagd is. Dino speelt namelijk drum,gitaar,piano en zingt. Je kan hem inderdaad getalenteerd noemen. Ook is Dino erg slim, hij wil als het in de muziek niet lekker loopt een eigen bedrijf beginnen. Dino is wat dat betreft iemand die houdt van plannen. Zijn innerlijk is moeilijk uit te leggen. Altijd is Dino anders. Hij is lief, dat zeker. Maar wanneer Dino wat opheeft vergeet hij alles wat hem bijzit. Dan is hij de klootzak, de jongen die alles wilt wat niet kan en mag. Ach, gelukkig weet iedereen hem meestal wel tegen te houden kwa drank. Dino heeft een hele grote tattoo op zijn arm en eentje achter zijn oor. Hij vind het prachtig en geen vervloeking van je lichaam. Hij word vaak schattig genoemd, maar hij vind dit zelf niet. Dino kan zijn leven niet voorstellen zonder gel, aangezien het zijn tweede liefde is.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimema mei 02, 2011 4:43 am

Rose Mary, Het verloren zusje. Rose was altijd het meisje dat in de schaduw van haar zus Anna moest staan. Rose was het meisje dat altijd voor alle problemen moest opdraaien. Daarom is ze ook op haar 13de naar kostschool gestuurd, in Amerika. Al was dit als straf bedoeld, dit was het grootste cadeau wat haar ouders haar hadden kunnen geven. Op de kostschool kon ze zich ontwikkelen zonder in de schaduw te staan van haar zus. Nu 3 jaar later, willen haar ouders haar terug. Rose wil alles behalve terug. Ze is niet meer het meisje dat het toelaat om in de schaduw van haar zus te staan en voor alles op te draaien. Haar Engelse accent heeft plaatsgemaakt voor een Amerikaans accent. Haar witte lichaam heeft plaats gemaakt voor een prachtige bruin lichaam. Het verlegen meisje is weg, een goed gemond meisje is daar voor in de plaats gekomen. Gene is een eigenschap die Rose achter haar gelaten heeft. Écht van haar familie houden doet ze niet, ze hebben haar tenslotte in de steek gelaten. Wraak is niet iets voor Rose, al zou je denken dat ze die graag zou nemen op Anna. Haar manieren zijn net, haar kleding is gewaagd. Vooral voor de normen van de Engelse cultuur. Rose heeft een prachtige stem, zingen doet ze graag in haar vrije tijd. Het is niet iets waar Rose later een carrière in wilt gaan zoeken. Maatschappelijk werkster wil ze graag worden, in Amerika. Engeland is niet meer haar thuis land, dat is Amerika geworden. Naast zingen is ze een ontzettend goede danser. Ballet was een van de vakken die ze op haar kostschool kreeg. Van ballet leren houden was iets wat ze geleerd heeft, dit was niet altijd zo.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimeza mei 07, 2011 3:14 am

Dino.
Nog één week voor de meivakantie. Uit eindelijk begon ik er toch naar te leven. School werd vermoeiend, vooral omdat mijn exames er aan kwamen. De felle zon zorgde er voor dat ik al helemaal geen zin had in deze dag. Maar toen ik daar Anna zag veranderde alles. Natuurlijk was ik blij met haar, ze was alles wat ik nodig had om me dag goed te maken. 'Hey darling." Zachtjes drukte ik mijn lippen op haar blonde, lange lokken. Mensen vonden mij absoluut niet bij haar passen, wat kwam door het feit dat ik meer aan de stoere kant kwam met mijn uiterlijk en zij de zachte kant. Maar onze karakters kwamen wat dat betreft dicht bij elkaar. Mijn arm sloeg ik om haar middel heen en samen liepen we het schoolplein op. Meteen vielen mijn ogen op mijn vrienden. Ook hun waren mensen die mijn dagen goed maakte. Uit mijn broekzak haalde ik mijn pakje sigaretten. "Moet dat nou Dino?" Gniffelend keek ik Anna aan. Ze vond het niks dat ik rookte, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimezo mei 08, 2011 2:49 am

Rose Mary.
Mijn lichaam werd verwarmt door een warme maar leuke outfit. Om precies te zijn een legging met een oversized shirt als jurkje, een oud bollig blazertje en een paar leren laarsjes aan mijn voeten. De weg naar school herkende ik vaagjes, tenslotte had ik hier vroeger ook gewoond. In tegenstelling tot veel mensen kon ik makkelijk naar school lopen i.p.v met de bus of fietsend. Anna was eerder vertrokken, de woorden; ''Vriend, leuk'' waren de enige 2 dingen die me nog bij stonden. Met mijn tas over mijn schouder bleef ik even staan toen ik het schoolplein op kwam. Mijn ogen gingen rustig over de mensen, bestuderend. Bij Anna bleven ze haken, Anna en een jongen, de jongen van gistere. Lichtjes verward fronste ik slechts. Je wou toch niet zeggen dat hij haar vriend was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimezo mei 08, 2011 2:56 am

Dino.
De sigaret belandde dus al snel in mijn mond. Het maakte me niks uit dat andere er problemen mee hadden, want ja.. Het was lekker, roken. Mijn ogen vielen op een meisje dat schichtig in onze richting keek. Vaag herkende ik haar postuur en gezicht van gisteravond. Fuck, was zij niet dat meisje waar ik gister mee heb lopen bekken omdat ik dronken was? Mijn wangen kleurde al meteen rood toen ik er weer bij na dacht. Het was stomme actie om drank te nemen.. Maar zolang Anna er niet achter kwam, was er niks fout. Want ik was verliefd op Anna, dat was een ding wat zeker was. "Is er wat schatje?" Ik schudde mijn hoofd. Ze geloofde me want ze begon gelijk weer in het gesprek van Jason en Susan te boeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimezo mei 08, 2011 3:15 am

Rose Mary.
Even voelde ik hoe hij zijn blik kort op mij liet rusten, deze werd gevolgd door een lichte bloos. Meer dan dat kreeg ik niet, wat eigenlijk logisch was aangezien hij een vriendin had. Mijn tweelingzus, al wist hij dat waarschijnlijk net zo min als de rest van de school. Zonder enige gene liep ik op het groepje af. 'Zusje' kleffer dan normaal drukte ik zacht een kus op haar wang. 'Dus dit zijn je vrienden' ik glimlachte lichtjes en gleed even met mijn hand door mijn lokken. De populaire Anna met het perfecte vriendje. Ja, ik wist heel goed wat voor indruk ze achter liet en hoe goed ze mensen om haar vingers kon winden. Vroeger was ik zo een persoon, die zich om haar vinger liet winden. Maar nu, nu niet meer, gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimezo mei 08, 2011 3:20 am

dino.
Anna richtte zich meteen op haar het meisje, dat dus kennelijk haar zusje was. Meteen daarop realiseerde ik me dan dus ook dat.. Ik had gezoend met het zusje van me vrienden. Kreunend om me gedachten liet ik Anna los, zodat ze kon praten met haar zusje. Mijn ogen gleden nog steeds onzeker over het gezicht van het meisje van gister. Zou ze haar mond houden? Ik blies de rook van mijn sigaret uit via mijn neus. Diegene die een eind aan mijn gedreutel maakte, was mijn beste vriend Jake. "Dinooooooo." Grijnzend stapte ik op hem af en gaf hem een mannelijk hug. "Hoe is het met mijn vastzittende hondje?" Ja, hij maakte er altijd grappen over dat ik met Anna had. Vooral omdat hij ons absoluut niet bij elkaar vond passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitimezo mei 08, 2011 3:29 am

Rose Mary.
Enthousiast vertelde Anna over alles, haar vriendje, haar vrienden, de school. Slechts het eerste interesseerde me. Met mijn vingertoppen draaide ik aan het kettinkje dat ik om mijn hals had. 'Stel me dan eens voor aan de gelukkige' sprak ik door haar woorden heen. Ze fronste even kort, ze was nog steeds de meegaande Rose gewend. 'Dinooo!?' ik volgde Anna toen ze naar de 2 jongens liep. 'Dino, dit is Rose Mary, mijn zusje' beleefd stak ik mijn hand naar hem uit. 'Zus' corrigeerde ik Anna, tenslotte was ik eerder geboren. Mijn ogen liet ik rusten op zijn gezicht, ik vroeg me af waarom hij het nodig vond om vreemd te gaan. Tenslotte gokte ik dat veel jongens erg gelukkig met Anna zouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just eat my love, please. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just eat my love, please.   Just eat my love, please. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just eat my love, please.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Manon and joyce :: everything :: Just story's-
Ga naar: