Manon and joyce
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Manon and joyce

Only for me and her.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimeza apr 16, 2011 8:03 am

Skylar Judas Dre, beter bekend als Sky. Een 20 jarige jongeman, letterlijk een 'jonge'. Zijn hele leven draait al om engels. Hij spreekt dan ook meer engels dan nederlands. Hij heeft zijn diploma gehaald aan vwo, met moeite om eerlijk te bekennen. Zijn aandacht ging altijd meer uit naar meisjes en natuurlijk feesten. Sky is nog wel zo, maar minder dan eerst. Na zijn school is hij een leraren opleiding gaan volgen; als engelse leraar natuurlijk. Hij zit nu in zijn laatste jaar en mag dus dan ook al les geven. Dat doet hij dan ook aan Maryland Highschool. Skylar heeft nog steeds contact met zijn vriendengroep van High School. Samen met zijn vrienden doet hij werkelijk alles. Sky neemt niet snel iets serieus, wat soms nog wel eens tot problemen leidt. Skylar word al snel beoordeeld via zijn uiterlijk, hij rekent daar dan ook altijd op. Hij is een knappe jongen en het probleem is misschien dan ook wel dat hij het zelf ook weet. Nu hij voor de klas staat, lijkt alles aardig te gaan, maar toch .. Sky heeft een zwak voor blazers. Zijn kast bestaat dan ook voor 50% uit blazers. Naast dat Sky houdt van engels spreken, heeft hij ook iets met draaien. Regelmatig verdient hij nog wat bij met zijn draaitafel, maar hij wil er niet ze baan van maken. Waarschijnlijk was het de quote 'Girls love DJS' Die Sky aan het draaien heeft gemaakt. Skylar is op dit moment nog single, maar is niet bepaald van de vaste relatie's. Nou is nog de vraag hoelang hij het volhoudt als leraar.

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Duh10 Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Yeuw10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimeza apr 16, 2011 8:28 am

Alex Stacie.
Nonchalant en populair zijn de eerste woorden waar mensen aan denken als ze aan Alex denken. Ze is geliefd al realiseert ze zich dat niet. Een echt lief meisje is ze niet, ze is eerlijk al vind ze een leugentje om bestwil natuurlijk niet erg. Vriendjes zijn niet blijvend, haar maagdheid heeft ze al lang geleden verloren. Alex is net 16 geworden maar voelt zich veel volwassener, ze is wijs en goed in het oplossen van problemen. School is voor haar niet zo moeilijk, ze is dan ook veel te vaak afwezig. [lees: spijbelen] Alex is echt een meisje die van feesten houd en het dan ook echt haat om binnen te zitten. Zelf is ze een fanatieke zwemster en zwemt ze ook in het schoolteam. Alex heeft weinig slaap nodig en is dan ook vaak te vroeg op school, meestal is ze dan te vinden in het zwembad. Al is Alex niet bepaalt goed in vriendschappen, Marith weet hoe ze met Alex moet omgaan.

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. 14kvfjc
Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. 2yoy99v
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 3:44 am

Skylar.
Mijn eerste dag als leraar was aangebroken. Al hoewel, ik had al eerder een leraar uit gehangen.. Met zoenen en seks enenen als halloween.. Oké, laten we het erop houden dat dit me eerste dag als leraar was. Simpel gekleed in een beige capribroek, blauwe blazer, wit shirt en blauwe vans liep ik het gebouw in. De meeste keken me na, sommige begonnen te fluisteren. Wat logisch was, want ja wie had er nou zo knappe leraar? Grapje. Ik gooide nochalant mijn schoudertas over me schouder. Het was best raar om toch van me hobby me beroep te maken. Natuurlijk, ik had er nu al drie jaar voor gestudeerd, maar toch. Mijn ogen gleden over een groep meisjes die langsliepen met veel te korte rokjes. Ik floot even tussen me tanden door en pakte mijn Blackberry. Ik scrolde door mijn contacten en stopte bij het nummer van Dan, mijn bb 'beste buddy'. Meteen begon ik een sms te typen over dat het chick gehalte hier al aardig hoog lag. Ja, ik wist zelf ook wel dat ik eigenlijk niet te veel naar meisjes moest kijken onder schooltijd, maar al droegen ze zulke korte rokjes ging het vanzelf, toch? Gniffelend liep ik mijn lokaal in, 309. Met een tevreden glimlach liet ik me in de bureaustoel vallen en leunde achterover. Dit werd mijn dag, oh yeah.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:06 am

Alex.
Met mijn haar slordig in een knotje en met mijn lievelings jurkje aan kwam ik op school. Mijn nagels waren rood gelakt en aan mijn voeten had ik simpele witte vans aan. Ik stapte uit de school bus en zette mijn zonnebril op. Een nieuw rooster, een nieuw jaar. Om precies te zijn was dit mijn 4de jaar. Marith had enthousiast verteld dat haar broer les kwam geven, Engels. Waarschijnlijk was dat de reden dat ze samen geen Engels hadden, het zou raar zijn als ze les kreeg van haar broer. Over die broer gesproken, ze had hem nooit echt ontmoet. Dat kwam voornamelijk omdat Marith en ik altijd bij mij thuis zaten, mijn moeder was vaak weg. Ik hoorde hoe er naar me gefloten werd en glimlachte slechts breed. Eenmaal binnen zette ik mijn zonnebril af en deed ik hem in mijn tas. Kluisje 500 was van mij, een perfect getal. Toen de bel ging keek ik even op mijn rooster, Engels 309. Op mijn weg naar lokaal 309 kwam ik Sam tegen, een vriend van me. 'Ook Engels?' vragend hield ik mijn hoofd schuin, hij knikte slechts. Net voor de 2de bel kwamen Sam en ik het lokaal binnen. Een knappe jonge man stond voor het lokaal, hier en daar herkende ik wel wat van Marith in hem. Ooit had ik hem vaag gezien, volgens mij was ik toen 12, de eerste keer dat ik naar Marith ging. Toen en nu waren zo verschillend, van ons beide. Op het moment dat ik het gevoel kreeg dat ik staarde wende ik mijn blik af en nam ik plaats naast Sam.


Laatst aangepast door Manonn op zo apr 17, 2011 4:31 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:16 am

Skylar.
Mijn eerste klas stroomde binnen, vier havo. Mijn zusje, Marith, zat ook in vier havo. Maar school had er voor gekozen dat ik haar geen les zou geven. Mij best, het maakte me niet zo veel uit. Het was niet dat ik het niet met haar kon vinden, maar om haar in me klas te hebben leek me tamelijk vervelend. Ik liet mijn ogen vallen op een aantal mensen die de klas inliepen. Toen de schoolbel rinkelde liep ik naar de deur en deed deze dicht. Meteen viel bijna de gehele klas stil, op wat gesmoes van een stel meiden na. "Goeiemorgen. Mijn naam is Skylar Judas Dre, zeg maar meneer Dre of desnoods Skylar." Ik liep weer terug naar mijn bureau en ging er voor staan. "Ik ben twintig jaar en volg de leraren opleiding. Dit is mijn laatste jaar en vandaar dat ik al voor de klas sta." Mijn ogen gleden nogmaals over de klas en bleven op een meisje die ik slechts herkende op basis van haar gezicht. Waar had ik haar ooit eerder gezien? Wacht, op het nachtkastje van Marith stond een foto met haar.. Ah dat was die beste vriendin van Marith. Ik wendde me blik af omdat het anders leek of ik staarde. "Iemand nog vragen over mij heerlijke persoonlijkheid?" Een kleine grijns kwam op me gezicht, grapjes maken kon geen kwaad, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:27 am

Alex.
De leraar begon zijn verhaal zoals alle leraren dat altijd deden aan het begin van het jaar, meestal kende je de leraar al aangezien hij hier al langer rondliep. Bij hem was dat dus niet. 'Je bent familie van Marith' dacht ik hard op. Sam keek me slechts fronsend aan, alsof hij twijfelde aan mijn woorden. Toen hij - Skylar, de leraar - mij even aan staarde, staarde ik net zo schaamteloos terug. Ik was nooit echt te serieus met leraren die voor het eerst les gaven. Tenslotte waren die nog het soepelst en aardigst. Toen hij zijn blik afwende grijnsde ik even naar Sam en deed ik mijn stropdas recht, dit was eigenlijk alleen verplicht voor de jongens maar ik vond het zo leuk staan. Terwijl ik de klas rond keek merkte ik hoe alle meisjes hun blik op de leraar hielden, té overdreven. Ja hij was zeker knap en had een persoonlijkheid die voor vele meiden aantrekkelijk was. Maar met zo een slijmerig gedrag - die van de meisjes - ging iemand je nooit leuk vinden. Ik grijnsde even over mijn eigen gedachte en wende mijn blik af naar Sam. Ik was benieuwd wat hij deze vakantie gedaan had, de dingen die hij in de vakantie deed waren altijd sick. Vorig jaar ging hij parachute springen, ik herinneren me nog erg goed hoe jaloers ik op hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:33 am

Skylar.
Het meisje wat ik herkende als de beste vriendin van Marith, zei al snel dat ik familie van Marith was. "Dat ben ik inderdaad." Een glimlach kwam terecht op lippen. Uit mijn tas pakte ik een stapel blaadjes. Gister had ik al een tijd na gedacht over wat ik de eerste les zou behandelen. Al snel was ik eruit gekomen om iedereen in verhaallijn -in het engels natuurlijk, te laten vertellen over hun vakantie. "Luister, ik weet dat het net na de vakantie is en niet iedereen zin heeft in een serieuze les over grammatica, daarom heb ik het volgende bedacht." Ik begon de opdracht uit te leggen terwijl mijn ogen door de klas gingen. Na de uitleg legde ik bij iedereen een blaadje op de tafel. "Vragen kan je altijd stellen, maar vergeet niet je hand op te steken. Het maakt me niet uit welke hand, zolang het maar geen voet is." Ik plofte met een tevreden gevoel neer op mijn stoel. Iedereen leek al aan het werk te gaan, daar was ik blij mee. De meestal leerlingen zagen namelijk een nieuwe leraar aan als een speeltje, maar dit keer leek dat niet het geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:40 am

Alex.
Ik haalde een pen uit mijn tas en knabbelde zacht op de achterkant. Mijn ogen liet ik even op het blanco blaadje rusten. Mijn vakantie was niet iets waar ik over naar huis wou schrijven. Ik was met mijn moeder naar Frankrijk geweest, gewoon simpel in een huisje. Dat was niet perse het schamende deel voor mij, het schamende deel was elke avond een andere jongen. I went to france with my mother. Besloot ik slechts op te schrijven. Ik legde mijn blaadje op de hoek van de tafel en leunde met mijn hoofd op mijn hand terwijl ik afwachtend naar Sam keek. 'Tell me' zei ik terwijl ik glimlachend mijn kaken op elkaar beet. Backpakken in Amerika was het dit keer. Jeetje mina. Zodra ik genoeg geld had om zo iets te doen ging ik het meteen doen. Ik ontspande mijn schouders lichtjes terwijl ik naar zijn verhaal luisterde, mijn blik gleed opnieuw door de klas tot hij vervolgens opnieuw bij de leraar bleef hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:49 am

Skylar.
Mijn ogen bleven hangen op het meisje van Marith, volgens mij heette ze Alex. Ze zat te praten met haar buurman, tijd om er na toe te lopen dus. "En? zijn jullie al ver?" Zonder op antwoord te wachten pakte ik het blaadje van Alex. Het enige wat er stond was dat ze naar Frankrijk was geweest. Hoofdschuddend legde ik hem neer en pakte het blaadje van haar buurman, waar enigzins een heel verhaal op stond. "Blijf jij zo maar even zitten." Met mijn hoofd knikte ik in de richting van Alex. Zonder nog op enigzins antwoord te wachten, liep ik naar de volgende tafel. Iedereen had wel wat op papier, tenminste meer dan één zin. Ik liep terug naar mijn bureau terwijl mijn blik strak gericht was op de klas. "Oké, goed gedaan. Lever jullie blaadje maar in en verlaat dan de klas. Alex, blijft even zitten wil je?" Nee, ik had geen pik op haar dat niet. Maar al presteerde je zo weinig, mocht je een leerling laten blijven zitten, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 5:01 am

Alex.
Ik rolde met mijn ogen toen hij mijn blaadje pakte en hem vervolgens hoofdschudden neerlegde. Sam begon te lachen toen de leraar vervolgens zei dat ik kon blijven zitten. Ik gaf Sam slechts een zachte schop tegen zijn been en liet het er bij zitten. Ik fronste slechts diep toen de klas vervolgens mocht gaan, natuurlijk iedereen behalve ik. 'Wil ik?' herhaalde ik, 'Waarom zou ik dat willen?' mijn ogen volgde even de laatste leerling die de klas verliet en vestigde zich vervolgens op hem. 'Als leraar zou ik je leerling niet de keuze geven om langer te blijven' ik grijnsde slechts even terwijl ik mijn boeken alvast in mijn tas stopte. Ik deed mijn rokje even goed en keek toen op naar hem. 'Dus wat is het probleem?' ik glimlachte breed, ik glimlachte eigenlijk altijd wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 5:21 am

Skylar.
Gewaagd, dat was het eerste woord dan in me op kwam. "Dat je me nog vraagt wat er is, lief van je hoor. Nou mevrouw, u had maar één zin op papier te staan en volgens mij was dat niet de opdracht." Mijn blik bleef strak gericht op haar gezicht, puur omdat ik me ogen niet wou laten afleiden door haar lichaam. Ja, ze was een stuk. Maar dat mocht ik natuurlijk laten merken, aangezien ik een leraar was. Moeilijk hoor, omdat ik hier samen met haar in één lokaal zat. Ik liep naar mijn bureau toe en ging erop zitten. "Alex, ik wil dat je voor mij een opstel schrijft voor morgen, over hoe je vakantie werkelijk was. Het kan me geen bal schelen wat je hebt mee gemaakt, of je nou geneukt heb met een lelijke vent of wat dan ook." Eigenlijk had ik daar geen zin in om te lezen, maar goed. Ik was leraar, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 5:31 am

Alex.
Terwijl hij uitlegde wat de opdracht was stond ik op en hing ik mijn tas over mijn schouder. 'Zoals u wilt' ik grijnsde breed mondig. Ik was niet bepaalt een opstandig type, strafwerk schrijven vond ik niet erg. De grijns op mijn gezicht bleef staan terwijl ik naar de deur liep. 'Oh en btw' ik draaide me nog even vlug naar hem om voordat ik het klas lokaal verliet. 'Ik neuk niet met lelijke mannen' met een schijnheilige glimlach verliet ik het lokaal. Ik was eerlijk over dat soort dingen, ik was geen maagd en ging ook niet doen alsof ik die wel een was. Eenmaal buiten het lokaal trok ik mijn knotje uit mijn haar los en liep ik richting mijn volgende les. De bel was gelukkig nog niet gegaan dus te laat was ik niet. Ik lachte breed bij het zien van Marith, gelukkig samen les met haar. Om een of andere reden vertelde ik niet wat er de vorige les gebeurd was. Het zou raar voelen om dat aan haar te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 5:48 am

Skylar.
Het was de volgende dag, ik had al vier lesuren gehad en nu was vier havo weer aan de beurt. Ik trok mijn blouse een stuk van me lichaam af. Het was een warme dag en dat was dan ook de reden dat ik een driekwart broek aan had gedaan. Uit mijn broekzak pakte ik mijn blackberry en smste vlug naar Dan dat ik half drie klaar was en hij me dan dus op kon halen. We zouden samen naar het strand gaan aangezien ik overmorgen vertrok op schookamp en morgen geen tijd had. Mijn ogen volgde de talloze leerlingen die binnenstroomde. Sommige meisjes begonnen te giechelen wanneer ze binnen kwamen en sommige werden rood. Wat was het toch fijn, knap zijn. Grapje, maar dat begrepen jullie vast wel.

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Nom_no10

Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 5:56 am

Alex.
Samen met Sam liep ik opnieuw het Engels lokaal in. Sam wist ongeveer hoe mijn vakantie was geweest, we hadden het er niet al te veel over gehad. Het opstel over mijn vakantie had ik tussen mijn boeken gedaan, het waren 2 pagina's. Voor dat ik ging zitten legde ik de blaadjes op zijn tafel neer. 'Hier, je wou de details zo graag' ik glimlachte even kort en ging vervolgens op mijn plaats zitten. Ik was niet erg ver in details gegaan, slechts of het first base, second base, tirth base of all the way was gegaan. Het was zeker niet iets waar ik trots op was, eigenlijk maakte het niet veel uit. Het waren maar jongens, het was niet serieus. 'Wat moest je inleveren?' vroeg Sam terwijl hij zijn boeken pakte. 'Een beter vakantieverslag' ik grijnsde en streek een lok uit mijn gezicht. Sommige mensen noemde me een slet, aangezien ik nogal wat mensen had gehad. Op school viel dat mee, ik had mijzelf voorgenomen niet zomaar te zoenen met mensen van school. Juist daarom liet ik al die frustratie in de vakantie gaan, die mensen zag ik toch nooit meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:03 am

Skylar.
Bij binnenkomst van Alex ging ik iets mee rechtop zitten en pakte het opstel aan. Ik liet mijn ogen vlug door de tekst gaan, ja dit was zeker beter. Ik knikte in haar richting zo van 'alles is oké' en verhief toen me stem en zei: "Jongens, boeken open op bladzijde vier!" Iedereen gehoorzaamde, weer tot mijn verbazing. Ik liet mijn hand door mijn haar heen gaan en liep toen naar het bord. Vandaag zouden we het hebben over hoe je een zin ontkennend maakte in verledentijd. Erg moeilijk onderwerp, al zei ik het zelf. Mijn ogen gleden door de klas en zagen hoe een meisje, ik was haar naam kwijt, naar me knipoogde. Gniffelend wendde ik me blik af. Het gebeurde nu al twee dagen lang dat er meisjes waren die het er toch op waagde. Maar om eerlijk te zijn, had ik me nog aardig in gehouden. Mijn blik ging weer naar Alex. Marith had gister nog uitbundig verteld hoe haar weekend op vakantie was geweest met haar. Maar goed, laten we ons hoofd houden bij de les.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:12 am

Alex.
Traag opende ik mijn boeken, ik was in de les - en eigenlijk ook buiten de les - nooit zo een harder werker. Ik streek een lok achter mijn oor en keek naar de dingen die hij opschreef. Om een of andere reden irriteerde ik me aan de lacherige meisjes die probeerde met de leraar te flirten. Juist dat geflirt liet zien waarom het nooit wat met hem zou worden. Je moest je niet op jongens gooien, je moest ze laten komen. Of desnoods dubbelzinnig flirten, zodat het niet zichtbaar was voor andere. Lichtjes wiebelde ik met mijn voet mee op het deuntje dat ik in mijn hoofd had. The time - Black Eyed Peas. Het liedje van de vakantie. Marith was een weekend langsgekomen, mijn rustigste weekend van de 3. Ik besloot de aantekeningen later over te nemen van Sam, ik nam daar altijd liever iets meer tijd voor. Dan waren ze uiteindelijk netter en kon ik het beter leren. Af en toe leerde ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:22 am

Skylar.
Terwijl iedereen doorwekte in hun werkboek, liep ik langs elke tafel. Één of ander lelijk wijf had het lef om aan me kont te zitten. Ik draaide me slechtziens om en keek haar strak aan. "Ik weet het, mijn kont is geweldig. Maar hou je handen thuis." Simpel maar hard antwoord. Ze werd rood van top tot teen waardoor ik met moeite mijn lach kon inhouden. Ik liep veder terwijl ik Wake Up Everybody neuriede. Het was echt zo zomers nummer en zo voelde ik me ook op dit moment. Bij de tafel van Sam en Alex stond ik stil. Het leek erop dat Alex aardig door werkte en Sam zo te zien ook. Grijnzend liep ik terug naar mijn bureau en nam plaats aan de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:27 am

Alex.
Ik keek even om naar Lillet toen ze aan de kont van de leraar zat, kon het goedkoper? Dat noemde ik nou sletterig gedrag, niet hoe ik me gedroeg. Nu ik er zo over na dacht, ik ging alleen maar met jongens waar alle andere meisjes over droomde. Ik kon ze krijgen, hun niet. Ik keek pas weer op van mijn werk toen de leraar me voorbij gelopen was. Om eerlijk te zijn was ik benieuwd wat hij van mijn verslag vond, het was altijd leuk om te zien hoe de leeraren je strafwerk bekeken. Voornamelijk omdat ik in mijn strafwerk altijd ongepaste dingen aan bod bracht. Oké waarschijnlijk waren mijn gedachtes over ongepast meestal anders dan die van hun. Over sex praten vond ik niet ongepast terwijl zij dat meestal wel vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:32 am

Skylar.
Mijn ogen gleden over mij bureau. Nu iedereen aan het werk was, moest ik ook wat doen, toch? Ik pakte het werkstuk van Alex en begon het te lezen. Meteen schoot ik in de lach waardoor iedereen me aankeek. Ze had een aardig leuk taalgebruik, vooral toen het op de seks aankwam. Oké, er stonden dan niet veel detials in, maar toch was het grappig om te lezen hoe een meisje er over dacht. Mijn ogen gleden van het werkstuk naar Alex. Ze had iets bijzonders, al zei ik het zelf. Van alex gleden mijn ogen naar de rest van de meiden. Sletjes waren ze, ze probeerde altijd wel een jongen aan de haak te slaan. Normaal had ik allang een zet gezet, zelfs bij sletjes. Maar toch, nu ik les gaf moest ik oppassen met wat ik deed. Want om eerlijk te zijn had ik al een hele week geen meisje gehad en voor mij doen was dat goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:40 am

Alex.
Ik keek op toen ik de lach van Skylar hoorde, een warme aangename lach. Heel even kruiste onze blikken elkaar, niet langer dan een paar seconden. Speciaal voor Marith had ik het weekend met Marith niet erg uitgebreid besproken. Met wie Marith gezoend had was voor hem niet belangrijk, verder dan zoenen ging het bij Marith dan ook niet. Ze was nog steeds maagd, wat ik eigenlijk niet precies begreep met mij als beste vriendin en Skylar haar broer.
Ik vloekte zacht toen mijn mobiel af ging, zoals gewoonlijk overkwam mij zoiets. Someday van The Black Eyed Peas weergalmde door het lokaal. Waarom had ik mijn sms ringtoon niet op stil gezet? Voor dat hij - Skylar - überhaupt iets kon zeggen zette ik hem al op stil en stond ik op om hem in te leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:51 am

Skylar.
Mijn gedachten werden opgeschrikt door een ringtone. Meteen kwam Alex aanlopen met haar telefoon. Ik had nog niet eens gezegd dat ze hem moest inleveren, maar het was misschien ook een beetje een stomme actie om hem terug te geven. Ik nam hem aan en stopte hem in mijn schooltas. "Kom hem maar aan het eind van de les ophalen." Volgens mij zaten de regels anders in elkaar, maar ik had geen zin om hem heel de dag bij me te houden want dan moest ik waarschijnlijk langer op school blijven én dan moest ik mijn afspraak met Dan afzeggen terwijl we niet op chick jacht wouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:59 am

Alex.
Ik knikte en plofte vervolgens weer in mijn stoel neer. Welke idioot besloot mij op dit moment te sms’en? Ongeduldig tikte ik zacht met mijn pen op de tafel, echt zin om te werken had ik op dit moment niet. Ik glimlachte bij het horen van de bel. Geduldig bleef ik op mijn plaats zitten tot een paar kleffe meiden hun onnuttige vragen hadden gesteld en het lokaal hadden verlaten. 'Dit word bijna een vaste routine' ik grijnsde terwijl ik opstond en mijn boeken opnieuw in mijn tas deed. Met mijn tas over mijn schouder liep ik naar zijn tafel toe. 'Gaat u trouwens mee naar Engeland, wel toch?' ik hield mijn hoofd schuin en ging brutaal op de rand van zijn bureau zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:01 am

Skylar.
"Zo vervelende routine is het niet." Deze opmerking vloog eruit voor ik er erg in had. Ik hoopte maar dat ze hem niet te letterlijk nam. Uit mijn tas pakte ik haar telefoon en gaf hem aan haar. "Ja ik ga mee naar Engeland, zeg maar Skylar." Het verveelde dat mensen me meneer noemde, het klonk alsof ik een oudbollige vent was terwijl ik nog maar net de twintig had bereikt. Mijn ogen gleden van haar gezicht naar de grond aangezien ik niet te plakkerig wou over komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Manonn

Manonn


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:07 am

Alex.
Ik lachte even om zijn opmerking en nam mijn telefoon vervolgens aan. Even checkte ik snel het sms’je dat ik gemist had, niet belangrijk. 'Dan tot morgen Skylar' ik grijnsde en stond op van zijn bureau. Ik had Sam beloofd om een beetje op te schieten, aangezien we naar het strand gingen. Ik keek nog even achterom naar hem en verliet vervolgens het lokaal uit. Meestal ging ik met Marith naar het strand maar die moest haar tas nog pakken. Plus waren sommige dingen leuker met jongens. Nadat ik naar mijn kluisje was gegaan liep ik naar buiten toe. Sam stond in zijn rode auto op me te wachten. Ik begon me al van mijn stropdas te ontdoen terwijl ik instapte. Ik had mijn bikini hier onder aan, geen zorgen ik ging niet zomaar strippen tot mijn ondergoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyciee
Admin
Joyciee


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 18-02-11

Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:14 am

Skylar.
Nadat Alex weg was, sloot ik het lokaal zorgvuldig en liep naar de roda cabrio van Dan. "Schiet voortaan is op joh." Grijnzend sprong ik in de stoel naast hem. We deden onze begroeting zoals we dat altijd deden en reden toen vervolgens naar het strand. Ik vertelde Dan vervolgens over hoe de afgelopen twee dagen waren verlopen en over alle meiden op school. "Dude, zullen we ruilen? Ik had allang vijf meisjes gehad." Lacherig trok ik mijn spijkerbroek uit -terwijl ik in de auto zat, en trok mijn zwarte zwembroek aan. Het werd tijd om mijn heerlijke buik maar eens bruiner te laten worden dan dat die al was. Want ja, al vond ik een leuke engelse chick morgen moest die wel verstelt staan toch? Bij het strand aangekomen liep ik op mijn blote voeten, met Dan aan me zijde, naar een perfecte plek toe vlak bij een strandtent. Meteen gooide ik mijn shirt en blouse uit. Ah, ik hield van de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://manonandjoyce.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.   Truth is I get butterflies when I'm thinking of you. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Truth is I get butterflies when I'm thinking of you.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Manon and joyce :: everything :: Just story's-
Ga naar: